sjuk

2010-04-01 / 10:48:57

I tisdags åkte jag hem från skolan för jag mådde inge vidare och det visade sig att jag hade feber så det blev att stanna hemma hela veckan . En sak hatar jag och det är att ligga hemma och vara sjuk och inte ha nått att göra.
Men sitter och kollar på gamla bilder från sjuan och åttan, så söta vi är. Och filmerna agnes spela in jaa det gör en på mycket bättre humör.. Jag funderar på att spela ett gamalt data spel jag hitta Pettson & findus i trädgården, har sjukt tråkigt så det kanske gör det lite roligare..
Pappa kommer hem i eftermiddag blir ingen västervik för mamma är dunder förskyld och orkar inte köra ner så får väl fira påsk hemma inte lika roligt.. Ska se om jag kan ringa ner min mormor hit kanske hmm det skulle vara lite roligare.

Nu ska jag spela spel..

Pusss

- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

krya på dig gumman! <3

Kommenterat - 2010-04-01 / 17:08:51  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Bella

Hur är det med dig idag då? kram :D

Kommenterat - 2010-04-02 / 12:09:54  | URL - http://bellablogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: