Så underbart!

2010-04-13 / 22:16:11
Idag hade vi konsthistoria prov och jag hade knappt inte pluggat men jag fick 71/81:D Är ass stolt över mig själv!!
Men annars så igår simmade jag med Matilda efter skolan men det vart bara 30 längder hade värsta huvudvärken och när jag kom hem så åt jag kolla lite på tv och somna tidigt..
Imorse kom mamma och väckte mig och undrade om allt stod rätt till, brukar inte sova så länge men var nog väldigt trött..

Idag så har det vart helt underbart väder och jag älskar våren verkligen, har börja fått färg också kan det bli bättre?Nej det kan de inte.. Resten av veckan ska jag njuta för på fredag blir nationella i matten hoppas det går bra..
Sen till helgen kommer Anders och Agneta, hoppas det bli mycket sol för då ska jag sola hela helgen :D
Nästa helg kommer kanske Matilda, hopppppaaaassss <3 :D

Nej nu ska jag här ifrån och sen sätta mig ner med matten lite..

Pusss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: bella

vad händer idag då? :D

Kommenterat - 2010-04-14 / 18:42:20  | URL - http://bellablogg.se
Postat av: matilda

aw, så duktig är du sötnos :D <3

Kommenterat - 2010-04-14 / 19:23:47  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: