:D

2010-04-27 / 21:52:53
Shit det var ett tag sen jag skrev här, men det är så underbar väder om dagarna och sen på kvällen orkar jag inte sitta så ofta.. Men nu har vi bara 7 veckor kvar i skolan och inte mycket läxor/prov kvar:D
Imorgon är det askersundsmarken och på fredag är det sista april och då kommer kusin,morbror och eventuellt min bror:D
lördag blir att dra till örebro och under nästa vecka har ni nationella i fysik och sen på torsdag dra klassen till stockholm hela dagen, så vi blir lediga på fredag..
Veckan efter går vi tre dagar, lediga torsdag,fredag men på fredag eftermiddag åker jag till finnåker med konfa och kommer hem på söndag och jobbar sen på kvällen på Wettervik :D
Måndagen/tisdag är vi lediga sen går vi ons-fre.
Sen går vi fem dagar i skolan och på lördag 29/5 åker klassen till Berlin på klassresa:D
Så vi har en del saker i maj att göra..

Pusss

- Emelie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: